BLOGGERŮM #4 | | Každý píše o všem

každý píše

Také jste si všimli, že pomalu každý druhý člověk na Instagramu je blogger? Přitom má pouze profil, kam přidá fotku jednou za půl roku. Ovšem v popisku nechybí slovo influencer, blogger a social media expert. A další věc, kterou jsem vypozorovala za poslední dobu, je ta, že i lidé z mého města mají tohle napsané u svých profilů a někteří dokonce mají i své blogy a YouTube kanály. Najednou každý píše, fotí a natáčí.

Internetoví tvůrci ztrácí kreativitu | Každý píše o všem

S blogováním jsem začínala, když mi bylo 11 let. Nyní jsem o dvanáct let starší, bloguji pořád, ale zdá se mi, že delší dobu nemám absolutně chuť, motivaci a nejsem vůbec kreativní. Kdysi milovaný koníček se začíná měnit v odpor. Nebaví mě Instagram, nebaví mě hledat novinky okolo blogování a co je vůbec nejhorší, nebaví mě psát články. A proč taky, když to dělá každý.

Lifestyloví bloggeři jsou pasé

V podstatě jsem vždycky měla nejraději lifestylové blogy. I já svůj blog škatulkuji do této skupiny. Jenže dnes už mi nepřijde tak skvělé psát o všem možném. S tím, jak má každý svou internetovou stránku, kydá na sociální sítě, kde všude si během dne uprdl a na YouTube už má kanál i můj soused, ztrácíme my skalní blogeři, byť lifestyloví, své kouzlo. Co napíšeme, napsal někdo jiný před měsícem do statusu na Facebooku. Ve zkrácené verzi. Tím ztrácíme také na originalitě, na rychlosti a samozřejmě nám utíkají čtenáři. Pod články se už tolik neobjevují diskuze a tak můžeme psát vlastně jen tak do šuplíku a nikde nic nezveřejňovat. A to mě demotivuje.

Všechno už bylo řečeno, ale ne všemi

S tím, jak si každý krade své pole působnosti v internetovém světě, je stále těžší a těžší napsat něco originálního. Proto jsem přestala psát o testování na zvířatech, ekologii i cestování. Najednou jakoby se s těmito tématy roztrhl pytel. Každý píše o těchto tématech. Jenže poté, co si projdete pár blogů, zjistíte, že se všude (zejména, co se té ekologie týče) píše to stejné.

Přehlcenost

Díky všem těmto aspektům, jsou čtenáři přehlcení a na blogy zabloudí zřídka. Proč taky, když si všechno pustili ve videu a přečetli na Facebooku. A přehlcení jsou i bloggeři. Dlouho jsem nenarazila na opravdu originální blog. I když jich stále pár je. Ale všimli jste si, že nové, opravdu kvalitní a zajímavé blogy, se moc často nevidí? Stále se někdo snaží o úspěch a slávu prostřednictvím internetu, ale většinou to končí po pár měsících smazanou stránkou, na kterou si nikdo ani nevzpomene. A tak se ptám. Proč blogujete vy? Neztrácíte také sílu a motivaci?

Mohlo by vás také zajímat:

BLOGGERŮM #3 | Je důležité mít niche a co to vlastně znamená?

Zdroj fotky: vlastní galerie

31 komentářů na příspěvku: BLOGGERŮM #4 | | Každý píše o všem

  1. Sue Diamond
    12.10.2019 22:58 (Před 1 měsícem)

    Tá znížená aktivita v diskusiách ma strašne mrzí. Osobne si myslím, že je to práve kvôli tomu, že všetci sa už vykecali/vypísali zo svojich názoroch v komentoch na všakovakých diskusiách na facebooku a preto už veľmi netúžia písať to opäť na každý blog kde sa o rovnakej téme píše (ako si tiež spomenula, všetci píšu o tom istom, dačo čítať dookola to isté a teda aj načo komentovať dookola to isté…) Plus myslím že na facebooku tie diskusie žijú viac práve preto, že človek hneď aj dostane upozornenie ak na jeho koment niekto reaguje a teda sa to tam tak nejak prirodzene rozvíja a narastá…

    Odpovědět
    • Tereza Outcry
      13.10.2019 15:56 (Před 1 měsícem)

      To samé si myslím i já. Nač se proklikávat na nějaký blog, když to může člověk okomentovat jinde na sociální síti. Je škoda, že neexistuje platforma pro bloggery, kde by fungovala upozornění jako na FB, to by bylo skvělé! 🙂

      Odpovědět
  2. Boudicca
    13.10.2019 21:24 (Před 1 měsícem)

    Asi se pohybuji v jiné bublině, nicméně pořád mám kolem sebe dost blogerů, co píší pro radost, Instagram neřeší a komentáře mají jen jako milou zpětnou vazbu. Já třeba nechávám komentáře tam, kde vím, že je bloger(ka) čte a odpovídá na ně. Pokud se tomu tak neděje, tak si článek přečtu, ale nediskutuji. Takže si za absenci diskuze dotyční můžou často sami, aspoň z mého úhlu pohledu. 😀

    Osobně si nemyslím, že je potřeba být nutně originální a první, kdo přijde s novým tématem, naopak. Raději si přečtu jeden pořádný propracovaný článek od blogera, kterého sleduji pravidelně, než deset povrchních rychlokvašek.

    Již u předchozích článků jsem měla pocit, že se do psaní nutíš. Ono je to , zvlášť ve srovnání s tvým dřívějším stylem, hrozně poznat. Nabízí se otázka, zda má takové blogování smysl? Co se zaměřit na jiný koníček, než se věnovat něčemu, co tě vnitřně vyčerpává?

    PS: Šlo by něco udělat s těmi vyskakovacími okny na tvé stránce? Kdykoliv kliknu v blogu na jakékoliv textové pole, otevře se mi tvůj blog na další záložce. Při psaní tohoto komentáře to bylo přesně pětkrát. Je to trošilinku otravné. 0:)

    Odpovědět
    • Tereza Outcry
      19.10.2019 15:19 (Před 1 měsícem)

      Tak to Ti tedy děkuji. 😀 Já jsem vydávala články, které mě jediné bavily psát, to jsem si spíš kolikrát říkala v minulosti u článků, které jsem nakonec skryla, že neměli tu mojí psací šťávu. 🙂 Jinak mám pocit, že si hodně lidí tenhle článek vyložilo z jiného úhlu pohledu. Já samozřejmě svůj čas nevěnuji rychlokvaškám, protože ten čas nemám, ale jsem v několika skupinách na FB, kde tyhle rádoby bloggery vídám dost často. Sdílejí svůj jeden jediný článek všude cca 5x, když zjistí, že nikoho nezajímá, tak smažou i blog (zřejmě, možná jen ty sdílené články, ale to pochybuji).
      A já se blogu vzdát určitě nechci, pořád mám chvíle, kdy mě baví, proto vznikly poslední články. Teď mám nový princip, když napíšu článek během určitého časového horizontu a nedělám u toho 10 jiných věcí, tak ho vydávám. 🙂 A ty vyskakovací okna dělá jen Chrome a já zatím netuším, proč se proti mě takhle nehezky spikl. 🙁

      Odpovědět
      • Tereza Outcry
        19.10.2019 15:20 (Před 1 měsícem)

        *neměly 🙂

        Odpovědět
      • Boudicca
        22.10.2019 10:29 (Před 4 týdny)

        Ježiš, to jsme se nepochopily… “Rychlokvaškami” jsem měla na mysli takové ty články bez vlastní hodnoty a invence, u kterých nepoznáš, kdo je napsal – to, že každý píše o všem, aniž by se hlouběji o problematiku zajímal. Ani jedno z toho rozhodně není tvůj případ, naopak, vždy píšeš nápaditě a velmi čtivě. Že tě to moc nebaví jsem usoudila z toho, že sis v minulosti na sociální sítě a změnu blogovacího prostředí stěžovala, ne proto, že by tvoje články byly špatné. Mrzí mě, jestli jsi to pochopila jinak.

        Odpovědět
        • outcry
          23.10.2019 17:11 (Před 4 týdny)

          Ahaaa, tak to jsme se opravdu nepochopily, já už přemýšlela, čím to je, že jsou ty články na prdlačku. 😀 Zrovna u Tebe, mé pravidelné čtenářky, by mě mrzelo, kdybys to tak pociťovala. Jsem ráda, že to tak není, že se to vysvětlilo. 🙂

          Odpovědět
  3. Anna
    14.10.2019 11:02 (Před 1 měsícem)

    Božíčku….. Já mám pocit, že ztrácím kreativitu a to o tom mým tématu píšu skorem jediná. Průvodcovské blogy znám přesně 4 a z toho jeden je můj a jeden skončil. Management a marketing v památkách dělám v republice fakt jediná (protože pan profesor Kesner blog nemá a navíc už je to stařičký pán :-D).
    Ale jo… rychlokvašek je plno, vyloženě alergická jsem na bookrecenzenty, kteří za výtisk zdarma vezmou knížku, kterou by si jinak nekoupili a nepřečetli, zkopírují anotaci, bouchnou k tomu šedesát procent a that´s it. Stejně tak cestovatele, co nafotili hnusofotky na smartphone, opsali anotaci z oficiálních stránek místa a postavili na tom kariéru, protože kdo nespolupracuje není blogger.

    Odpovědět
    • Tereza Outcry
      19.10.2019 15:21 (Před 1 měsícem)

      Jo, ty mě taky štvou. 😀 To totiž vídám všude a ztrácí se v nich ti, kteří za to stojí. 🙂 To s tím opisováním někdo dělá? :-/ Já jsem si teda mnohokrát hledala třeba informace, ale že bych to vyloženě opsala, to mě teda nenapadlo. 😀

      Odpovědět
  4. All about Candys life
    14.10.2019 17:16 (Před 1 měsícem)

    Já mám pocit, že spousta lidí zase bloggeři přehlíží a koukají skrz prsty. Teď na instagramu je každý blogger. A je mu jedno jak tam vystupuje nevím. Instagram mě poslední dobou taky nebaví a mám pocit, že je tam všechno na jedno brdo. Proto ráda sleduji lidí co mají aspoň něco do sebe a můžou mě něčím inspirovat.

    Mrzí mě, že tě to nebaví, tvoje články mám moc ráda. ♥

    Odpovědět
    • Tereza Outcry
      19.10.2019 15:22 (Před 1 měsícem)

      Jo, ten pocit mám taky. Je to škoda. Spoustu bloggerů má fakt potenciál a jejich články jsou super. Na druhou stranu se kolikrát nedivím, že své pole působnosti přesunou právě na nějakou sociální síť. 🙂

      Odpovědět
  5. Lena
    14.10.2019 23:09 (Před 1 měsícem)

    Já jsem přesně kvůli tomu stejnému o chuť blogovat přišla. Rychle jsem se přizpůsobila tomu, co tvoří a píše “každý” a říkala jsem si, proč to vůbec píšu, když to samé napíše deset dalších lifestylových blogerů. Ale tak nějak podvědomě jsem chtěla, aby můj blog byl dobrý a vyhledávaný, tak jsem se držela všech technických i marketingových trendů. A dneska si spousta lidí představuje, že si založí blog, budou slavní a získají hromadu spoluprací. Takže všichni píšou trendy témata, všichni mají blogmasy atd. a pak člověk ztrácí motivaci něco tvořit.

    Psala jsem článek s podobnou myšlenkou a chtěla jsem vypíchnout, že dneska už nejsou blogy tolik originální, spousta lidí má blogy podle určitého mustru, ať už články a vzhled a nováčkům se to často vnucuje jako jediná možná varianta. A někteří čtenáři to pochopili tak, že mi vadí WordPress a sdílení článků, což tak rozhodně není a odnesla jsem si z toho, že blogeři, kteří se umí od tohoto blogového mainstreamu odprostit, tyhle věci vůbec nevnímají a nechápou, kde takové věci vidíme a myslí si třeba, že se ty věci v článcích týkají jich, přitom je to myšleno jen na ty mainstreamové blogy, které oni nevnímají a já jim to celkem závidím. Oni ve své bublině stále vídají ty originální blogery a nechápou, proč já pořád kolem sebe vidím nějaké fashion, beauty a lifestyle, který mi u všech připadá podobný. Možná je to tím, že se tyto blogy nejvíce propagují nebo nevím. Asi je neumím nevnímat, když se o nich pořád mluví.

    Teď jsem si řekla, že si budu prostě psát po svém (samozřejmě člověk nemůže být stoprocentně originální), ale už nebudu tyhle věci, jak být dobrým blogerem a jaké články psát, číst. Protože u mě to vždy zafunguje tak, že se začnu pomalu přizpůsobovat, pak mě to nebaví a motivace je fuč. To raději těch čtenářů budu mít méně, než abych psala ty líbivé a vyhledávané články, na které mi můžou lidé napsat akorát tak slova “krásný článek”, ze kterých si nic neodnesu. Teď bloguju proto, že skutečně píšu jen o tom, o čem opravdu chci a co mi samotné přijde na mysl. Beru to tak, že někomu se články líbit budou a někomu ne, už se nebudu snažit zavděčit všem. Dřív jsem to třeba dělala tak, že jsem viděla, jak lidé píšou články např. o zero waste a hned jsem začala taky, i když jsem se o to nijak do hloubky nezajímala a prakticky jen přejímala informace, protože jsem měla pocit, že když o tom každý správný bloger píše, měla bych taky.

    Proto obdivuju lidi, kteří se tímto mainstreamem nikdy nenechali strhnout a stále si jedou to svoje, jsou originální a sví a tohle je vůbec nezajímá. Já to nikdy moc neuměla, ale myslím si, že jsem už našla sama sebe a tentokrát to dokážu. Jet vlastní cestou bez toho, aniž bych se nechala ovlivnit všemi trendy, co vidím. Myšlenku článku přesně chápu a doufám, že už se k tomuhle znovu nedopracuju.

    Lena z blogu eversincelen

    Odpovědět
    • Tereza Outcry
      19.10.2019 15:24 (Před 1 měsícem)

      Jo, to jsem taky dělala – teda ne tak uplně, že bych psala o tom, co je zrovna trendy, to bylo spíš tak, že jsem o něčem začla psát a roztrhl se s tím pytel, ale že jsem se držela určitých pravidel. Ve finále jsou bez tak k prdu, když je pak spoustu bloggerů (například Asijatka.cz), kteří tohle nedodržují a dostanou ocenění jako je Magnesia Litera. 🙂

      Odpovědět
  6. Cinnamon
    16.10.2019 21:49 (Před 1 měsícem)

    Máš úplnú pravdu! Ja sa stretávam s podobnou demotiváciou a to ma neskutočne frustruje! Taktiež mám pocit, že dnes už málokto “zablúdi” k blogom a že ich vôbec číta. Bola by som rada, keby nikto na tento svoj koníček nezanevrel, ale je to stále ťažšie a tažšie.

    Odpovědět
    • Tereza Outcry
      19.10.2019 15:25 (Před 1 měsícem)

      S tím, jak se teď stalo populární vydělávat internetem a být neustále online, se trochu ztrácí to pravé kouzlo. Naštěstí nepřestávám věřit, že to lidi přestane bavit a my skalňáci a naše komunita i přes tyhle útrapy zůstane aktivní i nadále. Jen máš pravdu, že je to těžké.

      Odpovědět
  7. BarbaraS
    17.10.2019 18:21 (Před 1 měsícem)

    Já se ani nějak za blogera nepovažuji. Ale na instagramu to mám napsané. Příspěvky na instagram nepřidávám každý den. Přidávám podle nálady, tak to mám i se psaním. Prostě občas nemám žádné nápady, tak nic nenapíšu nebo jsem plně zaneprázdněna. Píšu, protože mě to baví.
    Vím, že do svých příběhů přidávám občas kraviny, většinou přidávám svého roztomilého spícího psa.
    Nesleduji, co je zrovna in. Píšu co mě zrovna napadne a čtu pár mých oblíbených blogů. I když pár jsem jich navštívila. Nemůžu říct, že mám krásný design na blogu, ale některé jsou opravdu kýčovité. Styl psaní. Děs a hrůza.
    Já vyměnila hodně blogů, hodně dlouho jsem působila pod jednou přezdívkou na blog.cz a minulý rok jsem přesídlila, kvůli jistým problémům se stránkou.

    Odpovědět
    • Tereza Outcry
      19.10.2019 15:28 (Před 1 měsícem)

      Vypadá to, že já budu muset opustit WordPress asi, protože na blog.cz mi alespoň neskákaly okna a divné spamy… Už jsem prohledala každou píď a nic jsem neobjevila… 😀 Ale je dobrý, že jsem si všimla, že to tak není jen u mě. S Instagramem jsem to vzdala, přestalo mě to bavit, takže tam také přidávám jen když se mi chce. Přijde mi, že hodně lidí má pocit, jako by byl Instagram a další sociální sítě nějaká povinnost. A pak si skoro vyčítají, že tam nic nedali, že tam dlouho nebyli… Pořád někde čtu “omlouvám se za svou neaktiviut blabla”, nechápu.

      Odpovědět
  8. Anička
    20.10.2019 17:52 (Před 4 týdny)

    Zrovna dneska jsem na toto téma také vydala článek, kde tě dokonce zmiňuju :D. Právě ty si mě totiž inspirovala díky té diskuzi na FB :). Díky za ni!

    TheWayByA

    Odpovědět
    • outcry
      23.10.2019 17:12 (Před 4 týdny)

      Hihi, už tam máš komentář. 🙂 A díky za zmínku!

      Odpovědět
  9. Jana
    23.10.2019 13:25 (Před 4 týdny)

    Svatá pravda!
    Já zatím nejsem v bodě, kdy bych neměla chuť psát. Spíše naopak – mám šílenou chuť psát, ale opravdu detailně si rozmýšlím o čem. Svým blogem si nevydělávám. Píšu opravdu pro svou radost i pro radost druhým. Píšu zcela vlastní články na různá témata, ale přesto se to týká jediného – pozitiva. A máš pravdu… najít kvalitního bloggera je opravdu oříšek, ale přeci jen pár jich je. I ty mezi ně patříš. 🙂
    Jak říkáš…některých témat je tu pravdu přehlceno viz ekologie. Mám už dobrý měsíc v rozepsaných článek týkající se třídění, ale nějak nemám chuť ho zveřejňovat, protože mi přijde, že se nic jiného neřeší. Ale zase na druhou stranu – dala jsem si s ním práci a chci ho předat dál. Je to těžký. Každopádně já se opravdu držím jen blogů, které mě baví a zaujmou. Proč taky číst něco, co člověka nezajímá. (Vím, že se tací najdou jen kvůli tomu, aby si zvýšili návštěvnost, ale k čemu to, když nemají ohlasy čtenářů?) 🙂
    Tvůj blog mě velice baví, tak doufám, že toto období přejde a opět se nám s chutí vrátíš. 🙂

    Odpovědět
    • outcry
      23.10.2019 17:16 (Před 4 týdny)

      Oooo, děkuji za moc hezkou chválu, nevím, nevím, jestli je to pravda. 🙂 Snad teď, kdy jsem nějak našla inspiraci (přesně po tom, co jsem zveřejnila tenhle článek – občas se člověk asi musí naprdnout, aby se k něčemu dokopal 😀 ) už budu také převážně pozitivní.
      Hm… Ta ekologie mě trápí asi také nejvíc. Dokonce jsem se přistihla, že už to přestávám řešit. Když jsem si o prázdninách totiž četla články a koukala na videa na tohle téma, tak jsem si přišla jak nějaká nicka. “Jak můžete zapomenout neodříct brčko!” a řikám si – není to kapka v moři? Myslím, že je pravda, aby každý začal u sebe, na druhou stranu je důležité apelovat i na velké korporace, aby s odpadem začaly něco dělat a to nejen na oko. A článek o třídění – ten vydej. Zas až tolik toho podle mě není. 🙂

      Odpovědět
  10. Rowena
    28.10.2019 14:57 (Před 3 týdny)

    Bože, ty mi tak čítaš myšlienky, som rada, že v tom nie som sama! (Dokonca súdiac podľa komentárov, sme v tom viacerí.) Mám 24 a blogujem rovnako ako ty od cca 11-tich, ale posledné 3 roky mám od písania pauzu… kamaráti si už zo mňa robia vtípky, že x rokov už sľubujem nový blog a stále sa k tomu nemám, aby som ho založila 😀 , ale hrozne v tom zohráva úlohu tento psychologický aspekt. Kým dávnejšie ľudia vedeli oceniť, že zverejňuješ svoj obsah, dnes pochvalu dostanú max. ilustrátori, ale my, čo pracujeme so slovom, sme už pre nich stratili čaro. A to presne kvôli tým rádoby blogerkám, ktoré celé túto blogosféru poňali inak a úplne ju zmenili na čosi, čo s blogovaním nič spoločné nemá… chcú sa len ukazovať a byť slávne, alebo čo. 😀 Ja tiež jeden blog chcem zamerať na kozmetiku, no skôr preto, že ma veľmi baví tie produkty fotiť a skúšať a rada sa extravagantne líčim, ale chcela by som aby to malo nejakú pridanú hodnotu, nie byť materialistická zlatokopka. 😀 Inak tiež preferujem osobnejšie články, len začala som na sebe pozorovať, že nemám akosi potrebu vnucovať ostatným svoje názory… Stretla som sa už totiž s názormi, že blogovanie je totiž vlastne vnucovanie názorov. 😀 A ďalej presne ako píšeš, odradzuje ma to, že niečo vymyslím a onedlho akoby mi všetci prečítali myšlienky a začali o tom písať namiesto mňa (pred 4-5 rokmi som strašne chcela písať o introvertoch a akoby zázrakom ZRAZU vtedy to rozšírili ostatní 😀 😀 …a teraz ten koncept musím celý prekopať, aby to nebolo o tom istom). Tvoj blog čítam už dlhšie a fandím ti, si jedna z tých výnimiek, ktoré chcem aby ostali také aké sú! Predsalen sa do toho blogovania asi znova pustím, úplne cítim absťák od písania a celej tejto síce už zmenšujúcej sa komunity, ale cítim že ak sa spojíme my pisálkovia s podobným zmýšľaním, možno ešte budeme vedieť aj my obnoviť blogosféru (tak ako ju dokázali zmeniť tie povrchné trúbky 😀 ). Jasné že postupom času aj mňa začal fascinovať marketing a SEO (v dúfam, že zdravej miere) a chcela by som to u seba aplikovať, lebo ma dosť zaujíma či niektoré tie triky naozaj fungujú, ale ten obsah chcem ponechať stále na kontroverznej vlne, ako som to mala aj predtým. Marketing je fajn riešiť čo sa týka blogu obecne, ale články u mňa mali vždy najväčší úspech zrovna tie, kde som “tipy pre zaručene skvelý text” ignorovala. 😀 Nerada svoj starý odpad recyklujem (hlavne preto, že neznášam na ňom ten design)… ale dám ti do “website” link na jeden z takých článkov, aby som ťa možno trochu rozosmiala mojimi otrasnými začiatkami a možno nadobudneš pocit, že to písanie má ešte zmysel, keď s podobnými názormi nie si sama. 🙂 Ale inak ako sa spomínalo vyššie, áno, je škoda, že upozornenie na nový koment sa nedá niekde nastaviť (úplne ideálne ako nejaký “alert” do lišty v prehliadači), lebo málokto sa vráti na blog pozrieť sa, či dostal odpoveď. Aj tam vonku v reálnom živote ma irituje, že ľudia sú strašne zábudliví. 😀

    Odpovědět
    • outcry
      4.11.2019 8:24 (Před 2 týdny)

      Tak jo. Konečně jsem si dala tu práci a vrhla se na odepsání. 😀 To je jeden z nejdelších komentářů tady. 😀
      S těma instrovertama jsi mě rozesmála, ale jo, máš pravdu! Vždycky si člověk něco najde a najednou je to všude! A třeba je to i tím, že je nám to přes média a internet nějakým způsobem podvědomě podsouváno, nebo nevím, jak je tohle možný.
      Nám se ještě s přítelem třeba stalo, že jsme si vymysleli, že pojedeme do Amsterdamu. Tehdy jsme neznali nikoho (samozřejmě osobně), kdo by tam byl. Jeli jsme vlakem, což je relativně neobvyklý způsob dopravy, ale koho jsme se měli zeptat. Na internetu také moc osobních zkušeností nebylo. A jak píšeš ZRAZU, když jsme se vrátili, tam jezdí každej. Ale jako fakt! Lidi v našem okolí, který jsme ale třeba spíš ovlivnili my, protože jsme to všem vyprávěli, ale i jiní bloggeři a lidi, co vídám na internetu. 😀 Nechápu!
      A začni psát. Neser. Potřebujeme bloggery, kteří mají historii a něco odžito. By mě zajímalo, kdo si ještě, kromě nás srdcařů, pamatuje pixelky, bleskovky, kusovky a podobný hovadiny. 😀

      Odpovědět
  11. Helena
    1.11.2019 8:31 (Před 3 týdny)

    Já píšu o všem možném,ale o všem co jsem prožila já sama. Nikde nic nekopíruji z jiného blogu. Píšu čistě o tom co jsem zažila já, kde jsem byla a jaký z toho mám pocit. Blogování mne moc baví. Je pravda, že se teď spíš bloguje na sociálních sítích než na internetu nebo takovém a je to docela škoda.

    Odpovědět
    • outcry
      4.11.2019 8:13 (Před 2 týdny)

      Také nic nekopíruji, maximálně se inspiruji a téma si pak podle sebe sepíšu – z vlastního úhlu pohledu, nebo z pohledu jiných lidí, když je můj názor přebytečný a příliš subjektivní. 🙂 Snad se časem tahle éra blogování na sockách zase vrátí zpět na vlastní stránky. Stejně mají podle mě největší kouzlo. 🙂

      Odpovědět
  12. Verča
    2.11.2019 11:06 (Před 2 týdny)

    Bloguji přes 10 let a pořád mě to baví. A možná by nebylo od věci připustit fakt, že tohle co popisuješ je doba, ve které prostě žijeme. Ač ti to může připadat smutný, otravný, tak to tak prostě je. Děti se rodí s tabletem u pusy. Ve třech letech sjíždí jůťůb, zatímco já ve třech letech žrala hlínu… je to vývoj. Neříkám, že je to dobře, ale je to tak. Tuctové blogy mě nebaví. Ke je všechno a nic. Furt si stojím za tím, že úspěchu a nezapadnutí mezi ostatní tuctové blogery, dosáhnem pokud si budem blogovat o tom svém jenom vysněném tématu no 😀 A to že je každý na instagramu blogger, no hold je dneska zvyk být instablogger, takže tak no 😀 Každý chce mít svoje místo v online světě. Přehlcený to je, ale je to realita a bude hůř 😀

    Odpovědět
    • outcry
      4.11.2019 8:16 (Před 2 týdny)

      To jsem nechtěla číst. 😀 Já doufám, že bude líp! 🙂 Ale musím Ti dát alespoň malinkato za pravdu. Sice se většinou na moc věcech neshodneme, ale nechala jsem se Tvými články trochu ovlivnit a blog rozdělila na několik hlavních témat, což je u mě velký pokrok. A vypadá to líp, celkově mám z toho takový “uklizený” pocit. Jedno téma asi nezvládnu, ale teď mám čtyři a to je fakt úspěch! 🙂 Takže děkuju. 🙂

      Odpovědět
      • Verča
        10.11.2019 20:51 (Před 1 týdnem)

        Tak hlavní je, že se dokážeme respektovat 😀 a jsem moc ráda, že ti moje rada navodila takový hezký pocit 🙂 mi jde spíš o to, když bloger mixuje všechno, co k sobě nepasuje, takže píše o všem a o ničem. Není ničím vyjímečný, kdybych to měla podat až takhle 😀 A já díky! Ráda čtu tvoje články, jsou inspirativní 🙂

        Odpovědět
  13. Kate
    3.11.2019 14:46 (Před 2 týdny)

    Já mívala blog jako dítě, začala jsem v blogování na základní škole, před více jak 10 lety… V té době měla spousta holek obdobné blogy zaměřené stejným způsobem, na celebrity… Postupně jak jsem rostla, blog mě přestal bavit, až asi před 5 – 6 lety jsem tento svět objevila znovu a k tomu aby mě to začalo bavit mě hnali čtenáři, určitá blogerská komunita a touha zlepšovat se, například ve focení fotek… dlouho mi trvalo než jsem přišla na to, jak to udělat aby i jiným blogerům jsem se objevovala a trvalo to než jsem se k něčemu dopracovala. I když mám tohle vše za sebou, jsou dny kde jsem také demotivována, za prvé mě trápí že nemám tolik inpirace, čím jsem starší tím méně je volného času a chutě něco tvořit. Mrzí mě, že není tak snadné si najít své publikum v tom kvantu blogů. Pak má člověk menší chuť psát, ale i přesto si myslím, že stále si každý blog nějaký ty čtenáře najde ať je zaměřený na cokoliv. 🙂

    http://www.somethingbykatep.blogspot.com

    Odpovědět
    • outcry
      4.11.2019 8:19 (Před 2 týdny)

      No, naštěstí jsem se teď nějak vzpamatovala. Kupodivu poté, co jsem si v tomhle článku postěžovala a inspirace se mi nějak vrhla sama do náruče, že nevím, co s ní. Sice nemám moc času, ale alespoň jednou za den si odstaveček napíšu, nebo něco poupravím. Ono to občas chce začít skoro úplně od nuly. Já třeba z 80 publikovaných článků nechala 20. Když už mi vadí o něčem psát (ekologie, cestování…), tak proč budu mít články na blogu a zbytečně to tu zahlcovat, když do těch rubrik pravděpodobně nic nepřibude, maximálně z donucení, což není ono. Ale teď mě vlastně napadlo, že bych o tom mohla napsat samostatný článek. Díky! 🙂

      Odpovědět
  14. Andrea
    6.11.2019 15:13 (Před 2 týdny)

    Já jsem poslední rok skoro neblogovala, takže to s motivací nebylo valné 🙂

    Odpovědět

Reagovat

Váš email nebude zveřejněn. Povinná pole *

Komentář *






Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..